msö

Alla inlägg under mars 2010

Av marie-sofi överholm - 21 mars 2010 19:09

Är dålig med bloggandet, har varit ute och rest i helgen och tog inte med mig mini datorn. Lika bra det kanske! Ni kanske tro att jag tex har varit i huvudstaden eller något liknande. Men icke, har spenderat min helg i Clemensnäs med käraste Medelpads destrikslag. Det blev vinst dom första två matcherna, men dom två sista så blev det torsk och därmed slutligen en tredje plats i turneringen.. Kan tycka att vi va det bästa laget, men det räckte inte. Jag blev uttagen till turneringens bästa centerforward, kul kul! Lite plåster på såren känns det som.


Är helt slutkörd som vanligt när det har varit en tuff helg, skulle helst villja vara hemma i från skolan i morgon. Men missade så mycket förra veckan så bör ta mig i kragen nu. Blir en tidig kväll i kväll så jag tar mig upp 07.00 i morgon.

Tjing!

Av marie-sofi överholm - 16 mars 2010 19:14

Jag har hittat STUDENT KLÄNNING!

Så glad

Hoppas bara att jag kan ha den, fåse när den anländer!

Av marie-sofi överholm - 16 mars 2010 17:12

Jag är helt förvirrad, vad vill jag, vad vill jag ha?


Min mage mår pyton, mamma snackar om förstoppning. Men själv så tycker jag att det mest känns som magkatarr, been there done that om man säger så! Har legat i soffan hela dagen, precis som i går.. Har två träningar ikväll, som jag ska skippa.. Känns inte helt okej. Och det är bara skit på tvn, INTE okej. Brolle är skit tråkig och bara ligger och sover, mamma jobbar och pappa är ute i stallet. Kanske är lika bra att dra täcket över huvudet och sova resten av kvällen.


Jag sitter till och med och lyssnar på Tommy Nilsson-öppna din dörr. Så deprimerande..

Av marie-sofi överholm - 15 mars 2010 18:48

Min mamma är så snäll. Hon kom hem med en skvallertidning och en massa bra saker för magen, nyponsoppa, actimel osv. Är nämligen sjuk, nått åt det hållet, nått konstigt är det iaf. Kunde inte somna igår, magen bara vred sig. Och det forsatte när jag klev upp i morse och så har det varit hela dagen. Har nästan inte fått i mig något att äta. Hel konstigt! Tycker lite synd om mig själv.. heh


Mamma har skjutsat mormor och morfar till tåget idag, dom har nu börjat sin resa till älskade Thailand. Buhuh, jag vill också dit. Sol, värme, havet, god mat, shopping. viiiiiiiiilllllll haaaaaaaa NU.


          

Av marie-sofi överholm - 14 mars 2010 20:19

Då va mitt SISTA sportlov på väg att ta slut.. Tillbaka till skolan i morgon! Är helt slut i kroppen sen gårdagens bravader och dagens match. Matchen gick inte riktigt som planerat, vi förlorade med 4-2.

Har ingen lust att sitta vid datorn faktiskt, har nyss duschat och ska smöra in mig med boddy butter och sen bädda ner mig i nya lakan i min underbaras säng.

Godnatt!

Av marie-sofi överholm - 13 mars 2010 16:45

Har nyss fixat frillan, nu återstår bara klädsel och sminkning. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig.. Klurigt det där med kläder vill jag påstå. Mamma lyckades verkligen med maten idag super gott!!!! Brolle och Kompis ville nog ta sig en smakbit!

Det blir ganska lungt ikväll, match i morgon! PEPPA

Av marie-sofi överholm - 12 mars 2010 20:09

En person som man spillt så många tårar över, en hel del glädje och en massa fint. Är vägen evigt lång, eller kommer den till slut till ett stup?

Ovido - Quiz & Flashcards