msö

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av marie-sofi överholm - 8 mars 2010 17:16

Har lagat mat åt pappa och mig, inte ens det orkade jag.. Det vart snabb spagetti och köttbullar. Huvudvärken är enorm! Jag som vaknade och mådde så bra i morse, nu mår jag piss. Vad har man gjort för att för tjäna detta? har tagit 1 timmes promenad med brolle idag, kan ju knappast vara det gud straffar mig för, brolle sprang och lekte som en galning. Han vart dock lite sur för att han inte fick klänga på alla som man mötte osv. Kanske är det man åker på då, eller så kanske det är all godis och skit som jag har ätit i helgen. Ska ta en varm dusch så kanske man piggnar till, vem vet.

Av marie-sofi överholm - 8 mars 2010 15:12

Om man inte är lyckling och inte heller olycklig. Vad är man då?

Ovido - Quiz & Flashcards