msö

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av marie-sofi överholm - 25 mars 2010 21:59

Dagen vart inte precis som jag hade tänkt mig idag... Fick den goda nyheten när jag satt på bussen i morse på väg till skolan att min student mössa väntade på mig! Traskade mig igenom snöfallet, kom till skolan och fick min kära fin fina mössa. Satt och kollade på den en bra stund till jag slutligen kom fram till att min namn va helt vrickat felstavat! Marie-Siof, VAVVAVA? Jag dog och efter det så dog jag lite till. Ska ringa till den där skit ABC gruppen och strypa dom! Inte riktigt, men ska iaf fråga om dom ens ha sett någon som heter marie-siof nångång....


Har varit och spelat match ikväll (hockey,träningsmatch) mot Njurunda P96. det va nog endå det värsta på hela dagen, inte nog med att nyckelbenet och handleden höll på gå åtpipsvängen utan småpojkarna va dessutom mycket stora i käften. Är man 14 år och det slinker ur meningar som " har du inte fått nån kuk elle" så kanske föräldrarna ska börja fundera på en bättre uppfostring till de stackars pojkarna. Dommarn va fördendelen inte heller på topp, att man ens få ha så dåliga dommare? Jag förstår ingenting, man kanske ska sattsa på en dommar karriär.. Ja man börjar ju faktiskt fundera.............


Natuprov i morgon bitti, det sista i mitt liv. Bör redan nu skriva upp mig på omprovs listan! Älskar den här torsdagen.

Ovido - Quiz & Flashcards