msö

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av marie-sofi överholm - 9 mars 2010 12:02

Jag har tråkigt, sjuuuuuuuuuuuukt tråkigt. Vad ska jag göra? I sånna här situationer så brukar jag ta mig något och äta, men har redan använt den nödlinan. Så vad gör jag nu? Har lite saker jag måste göra, plocka undan, städa rummet osv. Men roligare än så vill ja ju ha. Skulle behöva åka på ica och köpa hårfärg, skulle behöva sola lite också. Men hur ska det gå till när man är ensam hemma och själv så har jag varken körkort eller bil. Fan att man ska bo 1 mil i från världen.. I morgon så ska jag iaf umgås med mormor, köpa pressent till mami och papi som fyller år torsdag respektive fredag. Ackes lillasyster Elin fyller 18 på torsdag också, så får kolla med acke vad vi ska köpa till henne. Annars så har jag ju såklart träningar hela veckan, men det är ju typ som vanligt så. Skulle kunna ta en prommis med brolls, men kompis är här och vill inte lämna han inne själv. Han blir ledsen då, dessutom så verkar dom vara helt slut, båda två ligger och sover.


Skitkorvars, nu ska jag ta tag i något och göra..

Ovido - Quiz & Flashcards