msö

Alla inlägg under september 2009

Av marie-sofi överholm - 18 september 2009 17:40

Börjar med att säga grattis till baby som fyller 19 år idag!


Hade bara två lektioner idag, så jäkla skönt. Åkte med virris räser bil ner till stan och kikade runt efter pressenter till Janna som fyller år på söndag. Vi ska fira henne i morgon hela klassen hemma hos Renzo. Hittade lite små saker osv.


Har nyss ätit tacos, blir till att vila lite nu och sen kommer ackes pappa mm hit och då blir det fika! Acke ska få sin pressent sen av mig, men han vet redan va det är så det är ingen hemlighet. Han ska få ett par nya converse skor, hans luktar illa och är väldigt fula så det är dags för ett par nya!

Av marie-sofi överholm - 17 september 2009 20:43

Jag känner typ så här just nu:

Sluta ljug, sluta snacka skit!

Ja det va typ de jag hade och säga......



Av marie-sofi överholm - 16 september 2009 16:58

Mätt och belåten, stuvade makaroner och köttbullar stog på bordet idag när jag kom hem. Mamma är en riktigt pärla ibland!


NU: Packa väskan. Sen blir det birsta med mami och kvällen ska spenderas med baby. Ska försöka hitta nån byrå, sängkläder osv. Ska köpa kläställningen nedan också, yey!

 


Av marie-sofi överholm - 15 september 2009 19:42

Så mycket som snurrar runt i min hjärna nu, men endå så lite.. Vet faktiskt inte vad jag ska säga eller skriva. Känns så tomt, varför?

Av marie-sofi överholm - 14 september 2009 11:22

Godmorgon!

Trött och sliten as hell efter den hårda helgen. 6 matcher på tre dagar, träningsvärken är enorm.

Vi åkte buss till övik i fredags, åt lite mat och installerade oss. Halv sju började första matchen, Brynäs stog för motståndet. Vi hade inga som hellst krav på oss själva förutom att göra vårat bästa. Det va trots allt våran första match för sesången och tränat tillsammans hade vi ju inte direkt hunnit med. Matchen slutatde med förlust 2-4, men vilken match vi gjorde. Brynäs är topp 4 i Sverige och spelar i den högsta serien medans vi spelar i den näst högsta. Så vi stog för en helt klart god insats. Lördagen bestog av 4 matcher, och vi förlorade alla fyra. Inte mycket att prata om, vi hade dålig inställning och orkade helt enkelt inte, så i två matcher så rann det iväg ordentligt.. På söndagen väntade det en match, mot munksund. Våra värsta konkurenter till serievinst till vintern. Vi började bra och ledde med 3-2 efter en period. Vi utökade i andra perioden till 4-2, men dom kontrade och gjorde två snabba mål, matchen slutade 4-4, godkänd prestation endå. Vi tar dom till vintern istället! Jag gjorde tre poäng under hela helgen, tre mål blev det. Känns endå helt ok med tanke på det hårda motståndet..


Tog ledigt från skolan idag, kände att min kropp behövde en rejäl vila. Ska mysa med acke hela dagen! Härligt härligtKyss

Av marie-sofi överholm - 13 september 2009 20:09

Har nyss kommit underfund med att bloggagratis.se har blivit mycket bättre, va så besvärligt och tråkit förut. Nu kan man ändra färg, stil osv med bara att klicka, hatar alla koder man måste sitta och skriva in på blogg.se. Så nu har jag bestämt mig för att blogga här ist!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards