msö

Alla inlägg under september 2009

Av marie-sofi överholm - 24 september 2009 11:56

God dagens! vaknade halv sex av att jag inte hade en droppe saliv i munnen. Så ja, jag är hemma idag med. Blir inte kvitt detta hals ont och allt som har med det att göra. Jag har skit tråkigt, finns inget att göra! Vill träna, men då blir allt nog bara ännu värre.. Har försökt sparka Acke ur sängen men han sover som en stock den rackarn, så jag får roa mig med att lyssna lite på Erik Hassle och driva runt lite på internett.


Jag kom nyss på två saker som jag inte är så jävla die hard för.

ETT. Människor med överlägset för mycket självförtroende. Störst bäst och vackrast ungefär. Visst är ett bra självförtroende bra, men det börjar gå över gränsen när man tror att man är THE shit. Det värsta är endå dom som tycker att dom är så snygg och är så jävla bra på allting, fast all andra vet att det inte är så.. Dom är det synd om, som inte har någon självkänsla alls.

TVÅ.  Människor som är så förbannat stor i käften, ja mena HÅLL SKITEN FÖR ER SJÄLVA. Jag vill inte veta, ingen annan heller för den delen. Nu merna jag skit som är illa menat mot en annan person, bullshit osv. Ja ni förstår nog.

Av marie-sofi överholm - 23 september 2009 17:46

Tog en titt på facebook och hittade den här godingen! Jag och elin stog för dom glansiga strumpbyxorna! SNICE

 

Har spenderat min dag med mormor, gjort lite slingor osv, som förövrigt vart misslyckade precis som vanligt. Vad är det med mig och hårfärg? Kanske ett tecken i från gud att jag inte ska färga håret.. Blir hård pluggning ikväll, eller inte?

Av marie-sofi överholm - 23 september 2009 10:49

Saknar min baby! Han kom och hällsade på en stund i går, han hade med sig vindruvor och vi kikade på idol. Har svenska prov i morgon så han hjälpte mig och plugga lite också. Fick dock sova endan eftersom hans pappa behövde ha igen bilen.. Men ska till han ikväll och då ska han få fortsätta att hjälpa mig att pluggaGlad


 



Av marie-sofi överholm - 22 september 2009 16:02

JAG ORKAR INTE!

Har fotbollsträning om en timme och jag kan inte träna....... fuck

ska försöka laga till någon god mat till mig och pappa nu och sen

så ska jag lägga mig i soffan och dö, ciao

 



Av marie-sofi överholm - 22 september 2009 12:42

Mitt humör går verkligen åt pipsvängen ibland, och sometimes som på en smultronäng! Jag är ganska leds på att ha det så, ena stunden världens grin olle, andra sekunden den förbannade kossan och den tredje sekunden världens sötaste. Varför inte vara den sistnämde hela tiden? Det vore ju som en dans på rosor det. Va ganska piss off i går men Acke räddade min dag genom att ta med mig på birsta. Fikade lite på Waynes och shoppade lite och sen va allting fine! Köpte en jätte fin vit tröjja från monki, och en svart klänning i från indiska. Måste sluta shoppa nu, har snart slut på pengar!


BTW, så är jag hemma i från skolan idag. Blir troligtvis så i morgon med, kanske torsdag och fredag också. Allting slog ut i går kväll, och det va väll på tiden.. Har haft nå skit i kroppen sen i sommras. Så nu sitter jag här med värk i hela kropppen, huvudet och halsen. Svinis? Eller inte.

Av marie-sofi överholm - 21 september 2009 13:38

Va alldeles nyss på strålande bra humör, och alldelses nyss så sjönk allt som en stor sten i en vatten pöl. Plask! Det ordnar väll sig, hjärtat kanske hoppas på plats vem vet.


Som vanligt så går jag till tolv på måndgar, det är nice. Tog mig en promenad hem till Acke när jag slutade, fick satans ont i halsen.. När ska jag någonsin bli frisk? Det är typ veckans stora fråga.

OCH GISSA VAD DET VA FÖR LUUUNCHHH PÅ SKOLAN

..............potatisbulllllarrrrrrr!Kyss

Av marie-sofi överholm - 20 september 2009 14:03

Vilken kväll det blev i går, förfest hos renzo och sen vidare på krogen. Kvällen slutade med en sub och kubbning till bussen i klackskorna.. Nu ligger acke i sängen och tjatar, vi ska se på film.

Av marie-sofi överholm - 19 september 2009 10:58

Sitter här och peppar med lite musik, har nämligen match idag emot Söråker! Det kommer bli en tuff match så det är bäst man laddar med lite gröt.. Sommnade som en stock igår när jag och Acke låg och kollade på film, vi såg Benjamin Buttons otroliga liv.

Den va faktiskt riktigt bra så förstår inte varför jag sommnade... Har en dum vana att sommna när vi kollar på film, får sluta med det genast! Acke kan ju inte tycka att det är så kul när jag bara sover jämt.. Påtal om Acke så borde jag kanske gå och väcka honom, vi ska ju åka snart!


Ovido - Quiz & Flashcards