msö

Alla inlägg den 28 september 2009

Av marie-sofi överholm - 28 september 2009 16:23

thaaaaaaaailand..

 

Av marie-sofi överholm - 28 september 2009 15:52

Jag älskar mina nya skor, dom är så jäkla döds sköna. Dom kommer att vara fin fina till vintern. Jag håller på och målar min byra, svart. Har precis målat klart, det vart faktiskt helt ok. Ska bara låta den torka och sedan sätta dit nya fina handtag och sen bära upp den. Måste plocka isär garderoben och slänga ut den också, men det är en annan femma. Ska hjälpa mamma med maten nu och sen åka till pia och där efter träna. PUS

Av marie-sofi överholm - 28 september 2009 08:50

Godmorgon.

Sitter på skolan och sliter mig i håret, är så grymt trött.. Har UF hela dagen lång, eller lång och lång, till tolv och sedan slutar ja. Ska hem och sova, äta, måla och sedan träna. Har nästan ingen röst och har skit ont i halsen, men måste träna för har serie premiär på torsdag och den vill man ju inte missa. Va och handlade skor i går, älskling skorrrrrrrrrrr.



 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards