msö

Alla inlägg den 26 september 2009

Av marie-sofi överholm - 26 september 2009 15:43

Är så trött, sjukt trött. Kom hem halv fyra i natt, mer döende än levande! Hade det riktigt trevligt i går, förkrök hos Ellen och efter det Våningen. Vart lite besviken, trodde det skulle vara mer folk på våningen än va det va, och dålig musik spelade dom också.. Vi halv två fick jag nog, Acke körde åt Tomas så ringde till han och dom plockade upp mig. Va typ så HÄR nära att dö ungefär. Va en as konstig kille som kom fram och pratade med mig när jag stog där helt ensam. "är du rädd för mig. min farbror sålde vapen till dom som rånade banken i stockholm. i frådet där borta finns det farliga saker. vill dom som ska hämta dig sloss" OSV. Jag dog typ tre gånger kändes det som.


Im still sick, orkar inte länge. Min hals har sagt upp sig. Lagfest ikväll, men ska hålla mig lugn. Käka pizza och mysa på sen ska jag hem och sova. Så skönt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards