msö

Alla inlägg under juli 2011

Av marie-sofi överholm - 5 juli 2011 13:38

Goddag! Jag kan inte hålla mig, måste träna, skiter i min jävla skit mage!

Så nu har jag varit ut på en promenad och sen kört ett lätt spänst pass! Skööööönt, har precis duschat och ska göra mig i ordning, ska mysa med jäny all day long!


Av marie-sofi överholm - 4 juli 2011 20:35

Hey där!

Jag mår skit, min mage vill inte leva längre, värdelöst. Igår så trode jag bara att det va den hårda lördagen som spelade in, men inte. Magkatarr igen? Döden...


I lördags så kom fina vänner hit och firade med mig, vi hade grymt kul! Tackar alla som kom och gjorde min kväll, tackar för dom fina presenterna och framförallt för den fina sången inne i stan! Som sagt så vet man, vilka som står en närmast, tack till er <3


 

Av marie-sofi överholm - 1 juli 2011 16:37

Myser hemma hos mormor&morfar, vi har nyss ätit pannkaka med jordgubbar och glass! Alltid lika farligt gott. Jobbet gick grymt idag, har så sjukt härliga arbetskamrater!

- vad ser du hos honom då?

- sex, vad annars?


Tog lill golfen direkt ut till birsta efter att jag slutat, snacka om mycket folk!!!!!! Och snacka om att jag blev fattig, blev både de ena och de andra! Längtar grymt mycket tills i morgon, kommer bli as kalas bara vädret blir lite bättre än vad det är idag.. Hatar regn!


Nu är det dags för lite träning, tjing!

 

Ovido - Quiz & Flashcards