msö

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av marie-sofi överholm - 28 juli 2011 22:36

Ledig i morgon, känns skönt. Har dock en massa som ska hinnas med.. Borde ta med b ut på en promenad, och kanske slänga han i sjön så han blir lite mjuk och go? Låter som en bra idé faktiskt!


Annars då? Jo tack, jag mår bra. Har lärt mig att inte bry mig, mer än nödvändigt. Skita i saker som inte har någon betydelse. Har också lärt mig att ja ska vara glad över det jag har, en underbar familj och världens bästa vänner!


Och vet ni hur skönt ja ska sova inatt, älskar min säng, mina lakan och mitt goa sällskap! Underrrrrrrrbart, så jävlar för den som ringer och väcker mig i morgon!

Och åse, om du läser det här. Jag saknar dig, kom heeeeeeeeem!

Av marie-sofi överholm - 28 juli 2011 15:13

Är helt slut, stressiga dagar på jobbet nu förtiden!

Just nu så vill jag bara ha 5 augusti, is premiär alltså, fyfan så ja längtar. Inviga ny grillorna, ska köpa nya klubbor och handskar också, kommer bli grymmmmmmt!


Ska börja packa, ska åka till rättvik på måndag! Det kommer också att bli grymt kul. Dock så har min jäny lämnat mig för gbg, så vi ses inte fören kanske nästa fredag, sjukt!

Ovido - Quiz & Flashcards