msö

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av marie-sofi överholm - 19 juli 2011 23:02

Herregud, jag måste sluta, tänka så mycket.. Stopp ett tag här nu!


Har jobbat idag, stressat som fan som vanligt. Fast fick god lunch, curry kyckling macka! Satt som ett smäck. Eftersom jag inte han med den fina solen ute så har jag tagit mig en pw i solariumet.. 20 minuter och jag sov som en stock! Mamma och jag har cyklat en sväng ikväll också, runt i töva. Jises vad låren sved av träningvärken sen igår. Så länge sedan ja va i töva och kikade runt. Vi cyklade förbi vårat gammla hus, som jag och mina syskon är uppväxta i. Falu kåken som mamma och pappa har byggt. Den såg tråkig ut, inte alls som när ja va mindre. Men gud så många minnen, fina och knäppa! Hur tänkte man när man va liten undrar jag? Tänkte man ens? Kanske lika bra, att inte tänka alls.



Har nybäddade lakan ja, underbart!!!!!!!! Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards