msö

Alla inlägg under juli 2011

Av marie-sofi överholm - 15 juli 2011 14:13

Hej på er!

Har lyckats äta nästan en hel sallad idag! Så jävla gott, det tog minst en halv timme att få i mig 1/3 del av den..  Åt den till lunch och 1/3 till nu, mums! Till frukost blev det fil och ett glas nyposoppa som vanligt, börjar bli less nu efter 3 dagar! Tränar dessutom nästan ingenting nu, så lär tappa en hel del.. Ska ta nått varv runt sidsjön ikväll iaf, och efter det blir det kärringmys! Men först ska vi till farmors lägenhet och städa ur lite...


Jag har iaf fått min Iphone nu, fattar ingenting av den, hahahahha   

Av marie-sofi överholm - 13 juli 2011 12:15

Är så jävla less på Tele 2, idioter! Vill ha min phone nuuuuu, skulle få den på två arbetsdagar, nu har det gått en vecka! Fick brev idag, äntligen tänkte jag, men icke. I morgon efter kl 16 får jag hämta den..


Jag sitter fortfarande och nörd lyssnar till Chris Medina-What are words, kan inte sluta! Blir mest ledsen och känslig när jag hör den.. Tänker så mycket, på allt som hänt och händer. Idag vill jag hellst bara gömma mig, sova bort hela dagen. Känner mig så vilsen och trött. En minsta tanke som jag tänker fel så kommer en tår, kan inte hålla tillbaka. Men det är väll bara att bita ihop, bättre tider kommer så småningom..


Nu, en promenad med brolls!
 

Av marie-sofi överholm - 12 juli 2011 22:59

Gråter mig till sömns ikväll

tänker på dig

farmor

Av marie-sofi överholm - 12 juli 2011 19:58

Janna höll mig i handen idag, klockan elva hade ja tid för piercing. Det gick bra, kändes bara lite. Gör dock betydligt ondare nu och lär göra svinigt ont i morgon. Trode aldrig att jag skulle våga göra det, mes som jag är. Men nu sitter den där! Har levt på is och en burk med barn mat och fruktsoppa idag, är sjukt hungrig! Har världens längsta stav, längtar tills ja får byta!! Ska lata mig ikväll, slöa framför tvn låter alldeles utmärkt!

Av marie-sofi överholm - 12 juli 2011 14:29

Den är så fin, grym! Kan inte sluta lyssna på den heller, sjukt.

Av marie-sofi överholm - 10 juli 2011 23:27

Fick ett tråkigt besked idag, min farmor bor numera i himlen! Detta kom som en chock och ingen fattar nog riktigt vad som har hänt. Jag förstår ingenting, känner mig förvirrad och ledsen. Ju mer jag tänker destu mer börjar det klicka, hon finns inte mer. Hon är borta..


Jag gräver ner mig i täcket och hoppas på lite sömn, blev få timmar med det i helgen.


farmor  

Av marie-sofi överholm - 7 juli 2011 18:22

Trött tjej, skulle inte bli sent igår men slutade så ändå.. Hade det super trevligt med mina flickor och då vill man ju inte gå hem inte! Myste hemma hos Janna hela dagen och vid halv fem så tog vi bussen till Anna. Vi grillade och drack vin, maten blev super god som vanligt!! Har ätit grillat till middag i dag med, blir aldrig less!


Har stekt lite i solen, men blir så rastlös så har typ mest sprungit in och ut ur huset typ.. Ikväll så blir det nå varv runt sidsjön, måste röra på fläsket lite.

Ovido - Quiz & Flashcards