msö

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

Söööööndag, fast det känns som tisdag!

Av marie-sofi överholm - 12 juni 2011 21:55

Jag dör av trötthet, hård vecka hård helg.

Blev spontan utgång i torsdags, skulle inte alls dricka men det slutade så ändå.. Fick en massa gratis drinkar osv på krogas, gratis är gott. Sov över hos anna och stekte hemma hos henne hela fredagen! Stekigt väder i helgen ju, och såklart så har jag fått soleksem, somnade i solen en timme förut idag.. Men dom har nog försvunnit tills i morgon hoppas jag. Har jobbat i helgen också, sjukt jobbigt och kliva upp tidigt för engångs skull. Klockan är nu ställd på 04.45, ska jobba i morgon med. Men efter det så är jag ledig några dagar, skönt. Har lånat mormos lill bil, så åker bil till jobbet nu, överlägset.


Annars då, bantningen? Funkar helt ok. Kanske inte ska säga banta, mer typ äta nyttigare. Drack en cola och åt en macka i fredags, och popcorn. Men annars så går det bra. I morgon blir det sallad till lunch och förhoppningsvis något nyttigt och gott hemma hos mormor till middag. Har match i morgon också, pepppppppppa. Så borde nog sova nu så ja orkar, va som ett lik på jobbet idag. Gnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie-sofi överholm - 29 november 2012 20:25

Jag kan inte ens med ord beskriva ett krossat hjärta.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2012 15:00

Det här med att blogga, hur ska man hinna med det?Man ska liksom uppdatera överallt, hinner inte med mig själv!   Nu har jag skrivit två rader iaf, bättre än ingenting.   seya ...

Av marie-sofi överholm - 2 mars 2012 13:22

Ibland blir jag så jävla less! Orkar inte lyssna på en massa trams, "det är inte med avsikt" Nähe, vad är det då om det händer varje jävla gång? Och det får mig att undra, hur långt kan handlingarna gå, och hur länge är det okej med att säga att det ...

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2012 13:00

Är inne i en riktig "känslobergochdalbanan", vet inte om ja ska skratta eller gråta! I natt grät jag, utan att ens riktigt veta varför.. Det är mycket som snurrar runt, mycket som jag inte kan förstå. Vill jag ens förstå? Det är mycket gammalt som dr...

Ovido - Quiz & Flashcards