msö

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av marie-sofi överholm - 23 juni 2011 23:19

Tänkte bara meddela, fick kärring stopp två gånger idag, två på raken! Inge pinsamt alls, nejdå!! Dog, dog lite till och sen dog ja. Min lilla skrutt bil går knappt, måste lagas lite tro ja.. Men varken pappa eller magnus har fått tummen ur rövas än.


Och vet ni, jag saknar Thailand, vill bort ett tag, andas ny luft.

 

Av marie-sofi överholm - 23 juni 2011 13:09

Tjenis!

Jag håller på och städar rummet, har tagit en paus nu. Hittar svarta tussar överallt, kan de va Brolles tro? Han och Sune lever ju rövare hela tiden, så är nog inte så konstigt om brolle tappar päls då sune hänger med klorna i han. Borde göra Brolle midsommar fin, han ser ut som skit nu, ett bad borde han få också min lilla prins. Vi va ute på äventyr igår, en sväng till mormor, kikade på fotboll med jäny, myste hemma hos jäny. Kom hem vid halv ett, Brolle va nådigt trött då, han sov heeeeeela bilresan hem.


Midsommar i morgon, vad ska alla göra? När jag va liten så va midsommar värsta grejjen, släkt och familj samlades, åt god mat, lekte lekar, dansade runt midsommarstången osv. Nuförtiden så satsar man bara på att bli så full som möjligt. Men det är ju kul det med, i viss mägd. Mamma och pappa ska bort till några kompisar i morgon så vi tjejer ska vara här hos mig. Grilla och ha de gott ba, kommer nog bli grymt.


Har ja glömt och sagt att jag har världens bästa mamma?

Hon ska betala mitt nya fina löshår som jag nu ska åka och hämta ut, glaaaaaaad tjej

Ovido - Quiz & Flashcards