msö

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av marie-sofi överholm - 5 juni 2011 16:25

Bestämde mig för att bryta min blogg paus, har liksom inget att göra förtillfälligt satt tänke skriva några rader. Har haft en grymt helg, i fredags halv öste ja med bästa brudarna på memento. I går va jag med några tjejer i från hockeyn, det vart total jävla ös. Vi lagade tacos till middag, spelade kort och dansade. Slutade med att jag nästan inte hade några kläder på mig, va dyng sur av någon konstig anledning.. Vi gick in till stan (med kläderna på såklart), träffade massa folk, såg fina bilar osv. Träffade ellen också, vi drog upp på memento och avslutade kvällen där. Eller kvällen slutade inte riktigt där, men mer detaljer behöver jag nog inte gå in på. Kvällen slutade perfekt iaf, kunde inte bli bättre.


Just nu så sitter jag och peppar mig själv inför träning, är inte alls så pepp.. Efter träningen så ska ja iaf hem till jäny och mysa, grymt.

Ovido - Quiz & Flashcards