msö

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av marie-sofi överholm - 2 maj 2010 18:05


VET NI VAD, VET NI VAD!

 Thailands resa är bokad, den 2 mars. wwwihhhhhhhhhhho


 

Av marie-sofi överholm - 2 maj 2010 15:14

Är sjukt trött, som vanligt nu förtiden. Sammanfattar min helg lite kort, innan jag ska slå mig ner i soffan.


Fredags va en sjukt stressig dag. Kom hem vid kavrt i fem och klockan sex så skulle jag vara hos janna i sallyhill. Släppte loss där med brudarna, käkade pizza och myste. Senare på kvällen så drog vi in till stan och springbreak. Hyffsat drag, jätte mycke folk.

I lördags så mådde man ju som man förtjänat. Sov till tolv och efter det så tog jag det mest bara lungt. Åt på bite line på  kvällen med issa och pia, åt tills jag dog ungfär. Kom i säng tidigt.

Idag så har jag varit nere på ip på träningsdag ifrån halv tio tills nu för en stund sedan.


lateeeeer

Ovido - Quiz & Flashcards