msö

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av marie-sofi överholm - 20 maj 2010 13:22

Goddagens! Jag är tipp topp idag, trots gårdagen. Mösspåtagningen kändes överskattad, och vädret var ju inte direkt prima skinka. Börjar bli riktigt förkyld, mamma har förkylnings virus så jag lär ju också åka på det snart.. Rösten har redan börja svikit. Myste på hemma hos zoffan i går efter staden, åt bakadpotatis osv. Kvällen vart dock långdragen, drack upp min vinflaska och kände mig inte alls pepp. Det va många som inte kände peppen. Några å   kte hem, pga spya, trötthett, lesshet osv. Man kan säga att HP07B har sett ljusare tider, vi brukar väll aldrig svika fest? Några hårdningar lyckades iaf ta sig till stan och krogas. Jag ringde mamma halv elva, vi åkte på max och käkade och sen hem. Jätte skönt faktiskt, kom hem till en söt brolle och gick och la mig. Pigg och utvilad idag,ikväll väntar match mot sundsvall. Det är bara att börja peppa!

Ovido - Quiz & Flashcards