msö

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av marie-sofi överholm - 23 maj 2010 14:17

Jag blir tokig, nu börjar jag få ont i magen också.. Mycket gnäll nu ifrån min sida känner ja. Men som mamma brukar säga, den dagen marie-sofi inte gnäller så är det jävligt illa. Kanske finns lite sanning i det. Har varit ute och gått med brolle i en timme, han njöt verkligen. Jag njöt dock inte, snoret bara rann hela tiden... Nu gnällde jag igen? I morgon så väntar fotografering på skolan, blir att kliva upp tidigt så man hinner fixa sig lite. Kan ju inte komma och se ut som ett spöke!


Det blir grillat till middag idag medelade mammsen, mums! Andreas, Stefanie och Magnus ska komma hem och äta också. Dock så hade vattnet gått så kanske bara är magnus som kommer. beeeeeebbben vill komma ut nu.

Ovido - Quiz & Flashcards