msö

Alla inlägg under januari 2010

Av marie-sofi överholm - 16 januari 2010 12:57

Det var länge sean jag satt vid den här datorn, hittade en massa söta bilder. Bla på min lilla sunis, grr

  

Av marie-sofi överholm - 16 januari 2010 12:41

yey,jag har skit tråkigt.. Åka buss i flera timmar är inte så särskilt roande. Dom har slagit på nån film nu, men den suger! Har bara cirka tre timmar kvar innan vi anländer till piteå, det känns som en evighet.

Av marie-sofi överholm - 15 januari 2010 14:27

Brolle har slaktat hela köket, antar att sune också har varit med på ett hörn.. Dessutom så är han full i skit så ikväll ska det badas. Han gillar inte och bada så där värst mycket, sist så rev han hela schampo stället. Får hoppas att det går lite bättre den här gången.


Fotbolls match i går, gick skit bra. Matchen slutade 1-1. Har aldrig varit så närvös i hela mitt liv, jag stog och skakade hela tiden :s Ja mena SDFF div 1 lag är inte dåliga precis. Men satan så som vi kämpade, vi var bäst.


I helgen så bär det av till piteå och luleå, hockey lir så klart. Förhoppningsvis så kommer vi hem med full pott. Är dock kort om folk så lär bli en riktigt jobbig helg, frågan är om man orkar skolan på måndag? Acke har fixat en tid hos en sjukgymnast som han går hos åt mig, värsta snällt. Har tid där på måndag klockan ett, hoppas han har något vättigt att säga om mina prima fina knän.Nu ska jag packa alla kläder som behövs inför helgen och sedan kommer acke och hämtar mig. Middag och bio tonight.



Av marie-sofi överholm - 14 januari 2010 13:57

Hemma ifrån skolan, funderar på att ta en promenad med brolls. Men det är ju så satans kallt ute så min lilla fundering blir nog inte av. Brolle har blivit lite stjock.. Så han kan behöva röra på sig men det får bli en annan dag när vädret passar helt enkelt. Match ikväll, fotbolls match. FOTBOLLS MATCH, undra hur detta ska gå.. Mer än mitt bästa kan jag inte göra men ibland räcker inte det heller.

NAW

Av marie-sofi överholm - 14 januari 2010 08:51

Två och ett halft år med baby

I love you so

Av marie-sofi överholm - 11 januari 2010 16:19

Efter en kort dag på skolan 08.30-12.15 så är jag dödligt trött, lägger jag mig i sängen nu så slocknar jag.. acke ligger redan där och trynar, skulle lätt krypa ner brevid honom men jag måste plugga.. PLUGGA?

Helgen har varit hur skön som hellst. Träning, godis, film och gott sällskap (baby). Tre träningar stog på schemat igår, och gissa om jag har träningsvärk idag.. Men det är skönt endå, känns ju att man gjort något iallfall. Börjar få lite panik med skolan, vi har så sjukt mycket som ska göras innan apun och innan STUDENTEN. Har ingen aning om vad jag ska göra efter skolans slut, blir väll att försöka skaffa jobb och så småning om flytta hem ifrån. Men hur ska jag klara mig utan mami? Vi har verkligen inte "klipps navelsträngen" än. Hon hjälper mig med allt, hon stöttar mig jämt. Min mamma är nog den bästa mamman man kan tänka sig, visst har hon sina dagar, det har vi alla.


Min mage kurrar och mitt huvud dunkar.. Vad gör man?


Av marie-sofi överholm - 8 januari 2010 19:21

Jag blir nästan förvånad över hur lite vissa personer bryr sig. Märkligt, eller hur?

Blir mys kväll med mamma ikväll, bara ta de lungt och kolla på tv. Brolle och mami har redan intagit position liggandes så jag ska väll ta och joina.


Får inte glömma, ett stort GRATTIS till anna nordin som fyller 19 år idag.

Av marie-sofi överholm - 7 januari 2010 14:45

Livet är bra orättvist, människor som har rökt eller något sånt dyrligt i hela sitt liv får leva men folk som aldrig ens har utsatt sig själv för något sådant blir sjuk i tex lung canser och dör.


Har varit på min första begravning idag, och jag hoppas att det var min sista.

Vila i frid Nina

Ovido - Quiz & Flashcards