msö

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av marie-sofi överholm - 24 januari 2010 20:02

Har haft en sån skän och lung helg, och endå så är jag helt slut? Funderar på att gå och lägga mig men har lite plugg osv som måste göras så det blir nog inget av med det. Morfar fyller 60 år i morgon, jag och acke har varit hos dom idag och käkat plankstek och myst. Jag har match+träning i morgon så kan inte följa med och gratta honom då.. Brolle fick följa med också, det beslutet ångrade jag ganska snabbt när vi kom till bergsåker då han spydde och dregglade ton.. Det blev ungefär samma prossedur när vi skulle hem fast då höll han sig lite längre, framsteg


Skola i morgon, har hört talas om att vi ska på vårshow? Intressant.

Nu ska jag och Brolle ta en fika och vänta på att mami ska komma hem.

Ovido - Quiz & Flashcards