msö

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av marie-sofi överholm - 3 januari 2010 23:26

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massvis, kan dock inte komma på något just nu..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha, nej. jag har nog aldrig haft nått riktigt nyårslöfte.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nä.
4. Dog någon som stod dig nära? ingen som stod mig sörskilt nära, men min mammas bästa vän..
5. Vilka länder besökte du? Thailand!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Pengar!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 juli(min 18 års dag) 13 juli, as always.
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag inte4 blivit av med studiebidraget? 
9. Största misstaget? att jag brytt mig för lite om vissa personer och om vissa saker.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Kan man ju säga, fet förkylningarna, lite krossade knän osv.
11. Bästa köpet? Brolle såklart.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mig själv.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? massvis av saker gjorde mig glad, tex brolls.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? svännä bänån..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? hmm, gladare tro ja.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? dum fråga...
18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen.
19. Blev du kär i år? Blev? jag ÄR och har varit det LÄNGE
20. Hur många one night stands? ?
21. Favoritprogram på TV? två halva män är alltid bra
22. Bästa boken du läste i år? hahah vad saru?
23. Största musikaliska upptäckten? haa?
24. Något du önskade dig och fick? Massorrrrrr
25. Något du önskade dig men inte fick? Tro inte det
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Drack mig ordentligt full med dom bästa och vinglade sedan runt på gatufesten.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Som sagt, pengar, resor osv.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? ordbajs
29. Vad fick dig att må bra? Alla fina människor runt omkring mig.

:|

Av marie-sofi överholm - 3 januari 2010 19:34

Jag har så sjukligt tråkigt så jag dör snart.

Av marie-sofi överholm - 3 januari 2010 15:28

Är så sjukt trött, som vanligt?

Det blev Bite Line med några i från laget igår, åt så jag sprack och lite till. Efter det så spelade vi lite spel hemma hos nilla, mitt lag vann så klart!


Idag blir det en typisk slapp söndag, orkar inte göra nånting.. Eftersom mamma jobbar så är det jag som får stå för käket, blir väll korv eller nått annat enkelt.


Va ute och gick med Brolle förut, kallt ute så jag tog på han hans täcke. Och gissa om han har växt, för några veckor sedan så var täcket typ en halv decimeter för stort, nu är det en decimeter för litet! Hahaha, han va så söt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards