msö

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av marie-sofi överholm - 18 januari 2010 14:45

Självklart så blev det vinst i går, något annat kunde man ju inte tro eller hur? Helgens poäng skörd för mig blev ett mål och tre ass. Som vanligt när jag åker bort så får jag problem med magen, typ förstoppning. Har legat och gasat hela natten och inte sovit någonting alls så stannade hemma från skolan. Har varit hos sjukgymnasten också, det gick jätte bra. Fick äntligen jätte bra svar på vad det var för fel på mina knän. Två ovanliga skador var det så det är bara att kämpa på, typ..


Den 29onde så ska jag klippa och färga håret. Vet vad jag ska klippa för frisyr men har ingen aning om vilket färg det ska bli!

 

Älskar den här färgen, blir antagligen lite åt det blonda hållet eller så blire brownie brown!!!

Ovido - Quiz & Flashcards