msö

Alla inlägg under december 2009

Av marie-sofi överholm - 5 december 2009 18:15

Mår primna fint, en seger och hattrick idag! Dessutom så va pappa på besök till Hagmyren på trav med tilda och scorpan, tilda vann och scorpan blev trea. Snacka om en kanon dag, känns för jävla bra så ska fira med lite godis tonight! Saknar min lilla skrot Brolle, är nästan lite beroende av plutten. Ska sova hemma i kväll så han lär ju krypa upp i sängen och mysa lite som vanligt..


Måste färga till mitt hår lite, eftersom mamma missade lite förra gången så måste fixa. Lagom till jul kanske.


Match i morgon, Luleå kommer på besök. KROSSA

Av marie-sofi överholm - 4 december 2009 08:50

Godmorgon.

Är pigg som en lärka idag, eller nästan iaf. Det  här veckan har gått super fort, det är ju lixom redan fredag idag. Helgen består av det vanliga, hockey. Match dagar lördag och söndag den här helgen så är ledig ikväll. Ska bjuda hem acke på middag, blir hem bakad pizza. Det är igentligen en hemlis vad jag ska göra men han läser endå inte min blogg så det spelar ingen roll. Han bjöd mig på kina i går efter skolan så måste gott göra lite.

  

Samhällskunskap nu?

Orkar inte

Av marie-sofi överholm - 3 december 2009 11:47

Vad gör jag på skolan idag? Är så sjukt trött, och torsdag är världens jobbigaste dag i veckan. Vaknade i morse av att Brolle låg och slickade mig i ansiktet, sunis låg på mina fötter och acke låg och snarkade, mys! Snacka om att jag inte ville kliva upp, men upp tog jag mig och ska snart gå bort till GA och ha religion............ puss

Av marie-sofi överholm - 2 december 2009 15:56

Ännu en dag i skolan avklarad, måste säga att det ska bli skönt att ta studenten. Och så skönt att slippa vissa personer, brr. Sitter och väntar på käk, kvällen består av ett besök på birsta och träning, + ett spelar möte innan träningen. Går dagens två träningar tog kål på mig, tur att jag hade sovmorgon i morse.


Acke va med i tidningen idag, sötnos!

 

Av marie-sofi överholm - 1 december 2009 18:40

Sunis ligger och snarkar så det ekar i hela rummet, så söt han är. Vill bara ligga hemma i kväll och ta det lungt, känner mig inte alls bra i magen. Men har både fotbolls träning och hockey träning som måste avverkas satt, får vila någon annan dag helt enkelt!


Ovido - Quiz & Flashcards