msö

Alla inlägg under december 2009

Av marie-sofi överholm - 21 december 2009 10:09

Godmorgon!

Känner mig som en liten snor unge, snoret bara rinner och jag måste snyta mig hela tiden.. Ska fördriva tiden på skolan till klockan tolv då vi slutar. Inte många själar här idag, vi är cirka 7 pers.. HEJJA HP07B! Mormor kommer och hämtar mig efter jag slutat, vi ska baka lite julgodis.


Det ha kommit AS mycket snö, så ni vet. Fick hjälpa acke att sopa av flera dm snö från bilen i morse.


Det är ju snart jul, riva och slita är det som gäller då, och en massa jul mat. muuuums


Av marie-sofi överholm - 20 december 2009 11:21

Mår mindre bra idag, börjar bli riktigt riktigt förkyld.. Vaknade klockan sju i morse av att jag höll på och hosta sönder. Jag har väll varit sjuk till räckligt? Orkar inte en gång till.


Väntar på att mammsen ska komma hem så vi kan käka lite lunch, har match idag med. Spöade Clemensnäs i går med hela 16-0, idag så är det Sundsvall u14 som står på tur att få stryk. Efter bara 1.30 i första perioden i går så skickade vi en på sjukhuset med ambulans, tredje matchen nu som det händer :s Så hårda är vi väll inte? Sanna är skönast. " Va jag så ful så hon rammlade in i sargen??"

Av marie-sofi överholm - 19 december 2009 11:41

Jag har världens träningsvärk i hela kroppen, börjar bli förkyld och det är cirka 20 grader kallt ute.. Ska fara på birsta med mammsen en sväng innan matchen och handla den sista julklappen till Acke.

Av marie-sofi överholm - 18 december 2009 15:34

Så jäkla kallt ute, har inte vågat satt min fot utan för dörren på hela dagen.  Det är täcke och tofflor som gäller idag, pluss en massa andra kläder innan för det. Ska på travet lite senare, tilda ska starta. Och som alltid så är det jämt svinigt snor kallt på travbanan så då blir det täckbyxor!


Sitter och väntar på mat och lyssnar på musik, det luktar kassler. MYUMS

Älskar Calle och Walking in memphis



Av marie-sofi överholm - 18 december 2009 10:39

Ja vad ska man säga.. 

vila i frid

Av marie-sofi överholm - 16 december 2009 13:42

Brolle ligger och slaktar gosedjur, sunis snarkar så det ekar i hela huset, acke är ute med magnus och mekar med bilen, och jag sitter här och äter chokladbollar.. Vilket underbart liv, eller hur?


Hittade lite gammal musik på datorn, Josh Groban in my heart. På den tiden då man var ensam och olycklig så spelades You raise me up i högtalarna 24/7, kan inte låta bli att bli lite tårögd av den låten än i dag, så fin. Och då ska vi ju inte tala om Im yours, dör när den låten spelas. Har starka band till den, min och ackes låt om man säger så. Sommaren 2007<3


Nog med trams, nu blir det petville!!!!

Av marie-sofi överholm - 14 december 2009 16:14

               

Av marie-sofi överholm - 14 december 2009 10:19

Mår bättre idag.

Precis som varenda måndag så förstår jag inte varför jag är här. Sitter på skolan och gör precis ingenting, sitter och klipper och klistrar i word, det är ungefär det jag kommer att hålla på med idag. Sen halv nio så har jag suttit och väntat på att klockan ska bli kvart i elva så jag får gå och äta, snart så. Bara 20 min kvar, har hört rykten om att det är hamburgare idag? Får duga.


Plugg och träning ikväll, KUL

Ovido - Quiz & Flashcards