msö

Alla inlägg den 21 december 2009

Av marie-sofi överholm - 21 december 2009 11:28

Åkersviksskolan håller på att förvandlas till ett fjortisparadise!

fjortis 1: vi går och köper julklappar efter skolan, fnissss

fjortis 2: ja, jag vet inte vad jag ska köpa till min pappa!!!!!!!

fjortis 1: Vad gillar din pappa för nått då? Min gillar blommmmor

fjortis 2: Nämen gud va gulliiiigt!

fjortis 1: årechoklad är gott, det kan du köpa.

fjortis 2: Men det är så svinit DYRT, shit asså

fjortis 1: Vad kostar det då?????

fjortis 2: Jag vet inte..


Virre medelade nyss att  det kostar typ 50 kr........ gud vilken DYYYYR julklapp

Av marie-sofi överholm - 21 december 2009 10:09

Godmorgon!

Känner mig som en liten snor unge, snoret bara rinner och jag måste snyta mig hela tiden.. Ska fördriva tiden på skolan till klockan tolv då vi slutar. Inte många själar här idag, vi är cirka 7 pers.. HEJJA HP07B! Mormor kommer och hämtar mig efter jag slutat, vi ska baka lite julgodis.


Det ha kommit AS mycket snö, så ni vet. Fick hjälpa acke att sopa av flera dm snö från bilen i morse.


Det är ju snart jul, riva och slita är det som gäller då, och en massa jul mat. muuuums


Ovido - Quiz & Flashcards