msö

Alla inlägg under december 2009

Av marie-sofi överholm - 13 december 2009 20:50

Ingenting går som det ska nu, jag orkar inte.

Man har sina med och motgångar så jag antar att det bara är att bita ihop..

Av marie-sofi överholm - 12 december 2009 19:11

Vi krossade Kovland med 6-0, riktigt skön seger. Kändes som om allt stämmde, hoppas att det går lika bra i morgon då vi tar emot Björklöven hemma. Har nyss tryckt kebbab pizza och druckit en massa päron soda, är fetare än fetast nu. Men det är jag värd efter mina två mål och ett ass. Ska mysa med baby hela kvällen, borde igentligen plugga, har två prov till veckan pluss en hemtenta, satt... Men nej, jag ska bara mysa all night loooooong.

   
SÖTNOSEN. Han har lärt sig vacker tass, så fort man tar fram godis så he han upp tassen i högsta höjd.   

Av marie-sofi överholm - 11 december 2009 21:17

Världens bästa, världens finaste, bara min lilla fis.

 


 

Av marie-sofi överholm - 11 december 2009 21:13

Mys fredag, har ätit middag hos mormor, gått på birsta med morfar och nu sitter jag hemma hos acke och myser. Ska hem och bädda ner mig med brolle efter idol, kan det bli så mycket bättre än så?

Knappast!

Av marie-sofi överholm - 9 december 2009 13:46

Äckel turism provet gick åt pipsvängen idag..  

Har stor lust att bränna upp boken faktiskt!


Skön dag annars, idrott, lunch och prov. Acke kom och hämtade mig när jag hade skrivit klart. Är hemma nu och är hundvakt åt Mira. Dom busar och springer som några dårar hon och Brolle, äntligen så har dom sommnat en stund men det är väll snart full fart igen..

Av marie-sofi överholm - 7 december 2009 17:22

Älskar min lilla gård!




Av marie-sofi överholm - 7 december 2009 14:44

Måndagar är alltid lika grymma, men endå så ville jag bara skita i allt i morse och sova hela dagen lång.. Sparkade mig själv ur sängen innan det va färdigt så till skolan kom jag. Åkte med mormor hem vid tolv tiden, när vi kom hem så stod det go fika på bordet.


Har träning ikväll som vanligt, rolyroly.


ON THE RADIO JUST NU; im yours

åååååååååååååh


Av marie-sofi överholm - 6 december 2009 18:52

Sitter och väntar på att åka till fotbolls träningen, är egentligen inte alls sugen på att träna med tanke på att jag spelat match både i går och idag. Men har inget annat för mig så, eller jo det har jag väll, en massa plugg men det är betydligt mycket roligare att träna. Det blev vinst idag med, med 6-2. Det var verkligen väl behövligt. Dock så blev det inga mål för min del, det blev bara ett ass. Jag gjorde ju mina tre i går så det får väll räcka ett tag framöver ;)


Kort dag i morgon och ledig på fredag. Känns som om den här veckan kommer att gå fort! Det glädjer mig.

Ovido - Quiz & Flashcards