msö

Alla inlägg under juni 2011

Av marie-sofi överholm - 23 juni 2011 13:09

Tjenis!

Jag håller på och städar rummet, har tagit en paus nu. Hittar svarta tussar överallt, kan de va Brolles tro? Han och Sune lever ju rövare hela tiden, så är nog inte så konstigt om brolle tappar päls då sune hänger med klorna i han. Borde göra Brolle midsommar fin, han ser ut som skit nu, ett bad borde han få också min lilla prins. Vi va ute på äventyr igår, en sväng till mormor, kikade på fotboll med jäny, myste hemma hos jäny. Kom hem vid halv ett, Brolle va nådigt trött då, han sov heeeeeela bilresan hem.


Midsommar i morgon, vad ska alla göra? När jag va liten så va midsommar värsta grejjen, släkt och familj samlades, åt god mat, lekte lekar, dansade runt midsommarstången osv. Nuförtiden så satsar man bara på att bli så full som möjligt. Men det är ju kul det med, i viss mägd. Mamma och pappa ska bort till några kompisar i morgon så vi tjejer ska vara här hos mig. Grilla och ha de gott ba, kommer nog bli grymt.


Har ja glömt och sagt att jag har världens bästa mamma?

Hon ska betala mitt nya fina löshår som jag nu ska åka och hämta ut, glaaaaaaad tjej

Av marie-sofi överholm - 21 juni 2011 00:22

Har kikat på tv för engångs skull, fraaaank waaaagner, namnam. Puddingarnas pudding, galet!! Känns som om att ja kommer att somna med ett leende på läpparna och drömma grymma drömmar.


I morgon ska det sovas, och tränas.

Godnatt!

Av marie-sofi överholm - 19 juni 2011 21:40

Tjabba! Är inte på topp, förkyld och jävlig. Ska jobba i morgon, 05.30 Vet inte hur ja ska orka upp men på något sätt så löser vi väll det med.


Det blev ett kort inlägg för nu ska jag ta en ipren och sedan sussa, godnatt!

Av marie-sofi överholm - 16 juni 2011 23:36

Känner mig död, kroppen orkar inte. För lite godis kanske? Inget godis alls rättare sagt, bara en massa jobb och träning.. Och nu är jag förkyld, livet är bra roligt! Fan vad jag klagar, hela tiden. Fick höra det häromdagen också, är alltid negativ. Sån jag är ba, negativ, tjurig, envis och elak. Yes, där har ni mig i egen hög person. Fast kan va snäll också, om det behövs..


Nu ska jag sova, sova bort min förkylning.

Godnatt!

Av marie-sofi överholm - 16 juni 2011 12:37

Dock känns den lite stor, men tar ja en mindre så blir den nog för kort, fram med symaskinen kanske?

 

Av marie-sofi överholm - 15 juni 2011 13:06

Klickade hem en klänning i går, satt och kollade runt på nelly hur länge som hellst innan jag hittade snyggingen. Är helt kär faktiskt, hoppas att ja kan ha den bara, har en känsla av att den kan vara lite kort..

 

Har blivit lite små förälskad i Breaking Benjamin också, igen.. Speciellt The Diary Of Jane, grrrrrrrrrym. Ligger i sängen lyssnar sönder den och myser med brolle. Han är så grymt go min lilla fis, han är det bästa som finns!

BFF

Av marie-sofi överholm - 14 juni 2011 12:45

I från studentdagarna i fjol!

Ovido - Quiz & Flashcards