msö

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

23 december 2010

Av marie-sofi överholm - 23 december 2010 12:44

Goddagens! Det är den 23de i dag, alltså den 24de i morgon och det vill säga JULAFTON. Jag tänker inte förneka det, jag längtar!! Jag älskar julen, och nu när det har kommit så mycket snö så är den ju perfekt. 


Hur kommer eran jul att se ut? Ungefär så här blir min:

Först så blir det jul lunch hemma hos mamma och pappa, gröt och skink macka. Sen så blir det lite slappa och mys bara, och självklart kalle anka! Vid fem så ska jag pappa och magnus bege oss till mormor och morfar och äta jul middag där och umgås lite. Mamma jobbar i från 2 till 8 på julafton, därför så ska vi andra till mormor. Andreas, setefanie&nomie firar julen hemma hos dom med Stefanies mamma med familj. När mamma slutar jobbet så åker vi hem till andreas&stefanie och umgås med dom också, öppnar paket osv. Det va den julen det, haha, i små drag. Längtar till juldagen också, julbord hos farmor(tradition), och efter det utgång!


Nu ska jag klä på mig 100 lager med kläder och sen kommer mamma och hämtar mig. Ska försöka sälja slut på dom sista julgranarna, så ni som är ute i sista minuten, kom till k-rauta för där står jag och säljer och förmodligen FRYSER....


 

Fast har ju införskaffat mig en björnpuppa, satt det ska nog gå bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie-sofi överholm - 29 november 2012 20:25

Jag kan inte ens med ord beskriva ett krossat hjärta.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2012 15:00

Det här med att blogga, hur ska man hinna med det?Man ska liksom uppdatera överallt, hinner inte med mig själv!   Nu har jag skrivit två rader iaf, bättre än ingenting.   seya ...

Av marie-sofi överholm - 2 mars 2012 13:22

Ibland blir jag så jävla less! Orkar inte lyssna på en massa trams, "det är inte med avsikt" Nähe, vad är det då om det händer varje jävla gång? Och det får mig att undra, hur långt kan handlingarna gå, och hur länge är det okej med att säga att det ...

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2012 13:00

Är inne i en riktig "känslobergochdalbanan", vet inte om ja ska skratta eller gråta! I natt grät jag, utan att ens riktigt veta varför.. Det är mycket som snurrar runt, mycket som jag inte kan förstå. Vill jag ens förstå? Det är mycket gammalt som dr...

Ovido - Quiz & Flashcards