msö

Alla inlägg den 10 december 2010

Av marie-sofi överholm - 10 december 2010 11:13

Har sovit hos mamma och pappa hela veckan, med min lille mys brolle. Han blir så glad när jag kommer hem, min gos. Har tränat och stått i hela veckan, börjar dock bli lite förkyld... Har match idag och på söndag, två super viktiga matcher! Ska inte låta snoret hindra mig. Vi möter modo ikväll och björklöven på söndag, båda matcherna spelas på Gärdehov. Ska lägga mig i badet, koppla av en stund. Sen så ska jag slå in en massa julklappar så det blir klart.


Mitt vick på Ibis är slut, marie som jobbar frukosten är tillbaka efter sjukskrivning nu. Så nu går jag omnkrig och gör mest ingenting.. Skit tråkigt! Fast skönt endå att hinna med en massa andra saker. I tisdags så va jag till ortopeden och kollade mitt knä, den där knölen. Fick en jätte bra läkare, när jag känner mig redo så ska jag bara ringa in och då får jag operera bort den. Dock så kommer svullnaden efter operationen ta ett tag innan den förvinner, och jag kommer absolut inte kunna träna något, och sedan så ska det byggas upp lite, så det kommer ta sin lilla tid alltig. Så jag siktar på att ta bort den satas jäveln när hockey sesången är över.


 

Ovido - Quiz & Flashcards