msö

Alla inlägg under juni 2010

Av marie-sofi överholm - 8 juni 2010 11:18

Godmorgon mina vänner! Jag är pigg som en lärka idag. Har en massa saker som måste göras, men har igentligen ingen lust alls. Skulle villja ligga och dega på soffan hela dagen. Det skulle vara nått de. Min hy mår inte alls bra just nu, är jätte torr. Måste göra nånting åt det snarast.


Nu ska jag ta tag i livet, later dudes!

Av marie-sofi överholm - 6 juni 2010 22:16

Har en massa saker som måste göras i veckan, gäller att jag planerar väl.


- fixa inför studenten (städa, klippa gräset, kratta osv)

- sola mig brun (förhoppningsvis)

- trääääna

- inhandla lite små saker

- bada och klippa brolle

- planera mat och fika inför mottagningen

- klä vagnen med käraste klassen

- träna lite till

- tjata sönder på magnus att han ska ta bort sina skrot bilar ifrån gårn


och till slut så ska jag supa mig redlös och gå ut på trappan med mina finaste vänner. Vilken underbar vecka!

Av marie-sofi överholm - 6 juni 2010 19:23

Jag är så himla trött, ska snart mysa ner mig i soffan och gosa med brolls. Gårdagen vart mycket lyckad, blev crusing för hela slanten. Träffade en massa roligt folk som man inte träffat på länge. Har spelat match idag, derby mot matfors. Vi polckade såklart hem 3 pinnar, vann med hela 0-3. Känns riktigt skönt med tanke på dom senaste två förlusterna.


  Tack för i går homies!

Av marie-sofi överholm - 5 juni 2010 11:20

Jag har ångest, så det står ut igenom öronen.. Idag är det alltså lördag, på torsdag vandrar vi ut för trappan och ser aldrig skolan igen. Jag tycker det är hemskt, man har längtat så mycket, men vad är det man har längtat efter? Jag känner ba just nu att jag vill lägga mig ner och dö lite. Tiden har gått så fort, snart har man väll nyss fyllt 40 och har hus, barn och en volvo..


Klev upp hyffsat tidigt idag, halv tio. Kom nyss in ifrån en prommenad med Brolle. Ganska bra väder ute idag, bara blåsten försvinner. ikväll så ska jag umgås med pia, vi ska käka pizza och dra ner en sväng på crusingen. Har match i morgon så måste hålla mig anständig.


 

Av marie-sofi överholm - 4 juni 2010 12:53

..Jag som va så kär och lycklig, nu är allt borta

Av marie-sofi överholm - 4 juni 2010 12:11

Hade ett fint samtal med magnus igår.

- Fick du nått ragg i går då?

- Nej, va inte ute efter något heller.

- men marie-sofi, brukar inte du ragga på folk?!

- näe, jag håller inte på med sånt

- då är du och jag inte släkt iaf.....



Börjar faktiskt känna mig allt mer irriterad, varför vet jag inte. Allt bara stör mig, jätte mycket. Skulle vilja slå någon med ett baseball trä och köra upp en gurka. Ha bra stor lust alltså. Men gu va leds jag är, hahaha. Nästan lite små lustigt. Ska ta mig i kragen och ta å städa lite, kan behövas

Av marie-sofi överholm - 2 juni 2010 11:43

Är uppe med tuppen idag, eller? Låg i sängen och drog mig till klockan elva.. Jätte trött, känner att jag börjar bli lite förkyld också, igen! Har en massa saker som måste göras idag, ska till liza på grill mys klockan 5 så har en del jag måste ta tag i innan dess. Är jätte sugen på jordgubbar, ska dra med mig mamma till stan för att köpa lite! muuuuummmmssss

Av marie-sofi överholm - 1 juni 2010 20:11

   


Håller på och färgar min FETA utväxt, kan behövas.

Cyklade till träningen idag, varmt som satan va det. Hade motvind hela vägen, typiskt! Hämtade ut mina nya ringar igår, super fina. Undra om man ska spara och ha dom på studenten eller ska jag dra på mig dom redan i morgon?

Ovido - Quiz & Flashcards