msö

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av marie-sofi överholm - 27 juni 2010 13:35

Vilken helg det har varit! En jävla massa alkohol och en hel del mat.. Och lite mindre träning.


Midsommar firades hemma hos emma, vi myste med massa mat och gotta. Fulla blev vi ju såklart också, som vanligt. Vi drog också in på en fest istan, mindre roligt där men det funkade. Träffade en balett kille som ville bya ben med mig, han va sjukt inponerad av mina. Fattar inte varför, men kul vare. Blev en ganska tidig kväll, mammsen va trött så jag åkte hem vid två.


Igår så va det meningen att jag inte skulle dricka, skulle bara vara hemma och mysa. Men så blev det ju såklart inte. Följde med magnus på förfest hos kim och jossan. Jätte trevligt, tröck i mig vinflaskan och sen va det full rulle. Vid tio tiden så drgo vi vidare till Smedjan. Såååååååååå kul, alla oldies skakade rumpa som aldrig förr. Jävligt kul faktiskt! Mår hur bra som helst idag, skulle kunna gå ut och ta mig en spring tur. Men mitt knä är ju mongoliserat så jag slipper. Har träningen, men den slipper jag också. Få se om jag lyckas ta mig en promenad senare. Ikvl så blire mys middag med familjen, grillat åså. jummyyyy


pusseen

Ovido - Quiz & Flashcards