msö

Alla inlägg under juni 2010

Av marie-sofi överholm - 17 juni 2010 12:34

Har precis kommit in i från en prommis med brolls. Och vet ni vad, jag doftar SVETT! Hahahahah, har väll typ aldrig hänt förut. Jo visst brukar jag svettas men inte så det luktar. Lite roliogt faktiskt, kanske borde hoppa in i duschen.


puss

Av marie-sofi överholm - 16 juni 2010 11:40

Godmorgon. Har nyss tryckt i mig en tallrik med fil och flingor, det är väll dags att gå ut snart misstänker ja.. Har lovat mamma att jag ska mocka i dag, eller lovat och lovat, jag har snarare inget annat val. Efter det så ska jag vara snäll med brolle och ta med honom på en prommis.


 

Av marie-sofi överholm - 14 juni 2010 21:09

Sitter och poppar the baseballs! AS BRA.

Glor lite på fotbollen också, men det suger. I morgon så bär det av till arbetsförmedlingen, känns lite små mobbat. Fast kanske har ett jobb pågång, en månad nu i sommar. Får hålla tummarna för det. Pallar nog inte att bara sitta hemma i sommar, nej tack. Brolle är fprtfarande slö, mår han dåligt på nått sätt tro? Måste kanske kolla upp han, lill tussen min.


Skrapade upp skinkan i går igen, i morgon så är det jag som åker på intersport och köper nya skyddsbyxor! Det är ett måste!

 


Av marie-sofi överholm - 14 juni 2010 15:43

Goddag! Känner mig sjukt slö, vill bara mysa ner i soffan och stanna där hela dagen. Hungrig är jag också, mammsen har gjort värsta goda maten, kasssllller<3 möms. Brolle värkar också slö, han äter knappt. Va ute och gick med han förut, då va han glad och pigg. Det kanske va prommisen som tröttade ut han? Sötpruppen min.


Kan fortfarande inte fatta att jag aldrig mer behöver sätta mig i skol bänken, aldrig mer lixom. Känns overkligt och nästan lite ofattbart. Saknar redan nu min fina klass.. Men vi ska ses, mycket. Fast vissa ge man ju inte mycket för, haha verkligen inte. Men vissa skulle man kunna ge allt för, ni vet.



Av marie-sofi överholm - 12 juni 2010 17:13

Studenten är nu över, men inte får man vila för det. Ikväll så blir 40 års festdet är pappas bror och hans fru som ska firas. Sliten som man är så måste man ju följa med, men gratis mat tackar man ju inte nej till! Ha en fin kväll mina vänner, för det ska jag ha


 

Av marie-sofi överholm - 11 juni 2010 15:31

Jag borde vara glad, men det är jag inte. Eller det är blandade känslor, tårar och mycket skratt. Jag kommer sakna alla, så otroligt mycket! Säger som linnea, våran efterblivna klass, så underbar på alla vis. Alla är så olika men ändå så lika. Hade iaf en väldigt fin student, ruset gick upp i hundra när vi skulle springa ut på trappan. Fick jätte många fina blommor och pressenter. Tack alla! På kvällskvisten så kom all efterblivna barn hem till mig och vi festade all night long. Dock så spenderade vi inte hela kvällen hos mig utan vi tog en krogsväng också. Jag avslutade kvällen på max, muuuums. Blir en feting utgång ikväll med, fast vi ska vara hos emma den här gången och efter det så kilar vi ner på stads.


         

Av marie-sofi överholm - 9 juni 2010 13:52

I morgon vid den här tiden så sitter vi på hedbergska och väntar på att få gå ut på trappan! HELT sjukt, det är entligen våran tur. Vi som nyss gick i ettan? Jises...


Ska klä på mig och sedan dra in till stan, ska käka med klassisen och efter det så ska vi klä vagnen. Sen susar jag direkt till träningen och sen hem och fortsätter att fixa och dona.

Av marie-sofi överholm - 8 juni 2010 21:23

Vilken stressig dag det har varit, och morgon dagen kommer att bli betydligt stressigare.. Har smetat in mig i lite bus nyss, får se i morgon om jag vart fläckig, lär ju. Blir tidig uppstigning i morgon, fåse hur det går med det. Ska slå mig ner framför tvn med päronen. hejdo

Ovido - Quiz & Flashcards