msö

Alla inlägg under februari 2010

Av marie-sofi överholm - 6 februari 2010 12:55

Har nyss ätit frukost, en sen sådan blev det eftersom acke vägrade kliva upp! Sömntuta 5000 är vad han är. Det blir en lung dag idag, precis som i går och i förrgår. Har viktig match i morgon, mot munksund. 12.40 btw, så kom och kolla. Vi ska krossa dom (förhoppningsvis).


Ska hem och äta tacos sen, mmmmmmmmmmmums.

Av marie-sofi överholm - 5 februari 2010 22:15

Det är så mycket jag saknar som vi hade förut. Vart tog det vägen?


Är jätte trött, borde igentligen sova men det är ju fredag kväll så ska hålla mig vaken en stund till. Har varit hemma hela kvällen med baby och käkat godis och popcorn. Popcorn 4 life, så jädrans gott! Nu ska vi slå på lite two and a half men och sen sova! TJING

Av marie-sofi överholm - 4 februari 2010 13:18

Sov till elva idag, välbehövligt! Vaknade av att jag fick ett antal "pussar" i ansiktet av Brolls, han tyckte nog att jag hade sovit alldeles för länge.. Har en massa saker jag måste ta i tur med idag:


  • Städa rummet, kläder överallt
  • Damsuga och torka alla golven
  • Plocka i och ur diskmaskinen
  • Borsta igenom brolles päls, klippa lite här och där
  • Ta med honom på en prommis. I den här snöstormen?
  • Färga och noppa ögon fransarna+ögon brynen
  • Hämta ved..
  • Laga mat
  • Träna

Och säkerligen en massa mer.

Av marie-sofi överholm - 3 februari 2010 21:22

Är ledig nu i två dagar, sen helg på det också. Ska bli så skönt att entligen få sova ut. Min kropp är helt slut och behöver vila, men det blir ingtenting av med det fören på lördag då jag är tränings ledig. Ska tare lungt hela helgen, det blir ingen utgång ska spara på min lever lite.


Har spelat match ikväll, 3-3. Min femma funkade inte lika glänsande som den brukar, men det är på söndag då munksund kommer på besök som vi ska vara bäst så vi sparar oss till dess va?


Jag har kommit på att acke har nån sorts alzheimers, han glömmer allting! Men det är väll något jag får lära mig att leva med......

Av marie-sofi överholm - 1 februari 2010 22:40

Har en liten bloggtorka för tillfället. Känner att jag inte riktigt har tid att skriva så mycket just nu. Träningar hit och dit, match, skola, plugg osv. Den här dagen har tex bestått av allt det dära.


Ska lägga mig och sova brevid baby, har sovmorgon i morgon! SKÖNT  

Ovido - Quiz & Flashcards