msö

Direktlänk till inlägg 27 februari 2010

LÖRDAG

Av marie-sofi överholm - 27 februari 2010 15:57

Goddagens gott folk!

Antingen så är det 100 minus grader eller så tok snöar det.. Som tur är så har det slutat snäa och det tackar vi för. Kompis är på besök, han och Brolle lever rövare. Ingen idé att man står i vägen för då blir man över körd! Det blir en lung lördag, match i morgon. Hade velat gått på maskinen men blir ingenting av med det.. Blir soff liggandes framför os istället.


     

 
 
Stefanie

Stefanie

27 februari 2010 21:51

Ja kompis tycker det är roligt att tugga på brolle, ojj jag menar leka =)

http://stefaniewilje.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie-sofi överholm - 29 november 2012 20:25

Jag kan inte ens med ord beskriva ett krossat hjärta.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2012 15:00

Det här med att blogga, hur ska man hinna med det?Man ska liksom uppdatera överallt, hinner inte med mig själv!   Nu har jag skrivit två rader iaf, bättre än ingenting.   seya ...

Av marie-sofi överholm - 2 mars 2012 13:22

Ibland blir jag så jävla less! Orkar inte lyssna på en massa trams, "det är inte med avsikt" Nähe, vad är det då om det händer varje jävla gång? Och det får mig att undra, hur långt kan handlingarna gå, och hur länge är det okej med att säga att det ...

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2012 13:00

Är inne i en riktig "känslobergochdalbanan", vet inte om ja ska skratta eller gråta! I natt grät jag, utan att ens riktigt veta varför.. Det är mycket som snurrar runt, mycket som jag inte kan förstå. Vill jag ens förstå? Det är mycket gammalt som dr...

Ovido - Quiz & Flashcards