msö

Alla inlägg under februari 2010

Av marie-sofi överholm - 15 februari 2010 15:41

Tjenixen! Det blev en kort dag idag, slapp naturkunskapen. Har jobbat lite med projekt arbetet och haft klassråd. Har pratat lite om dansen till guldtrofén också, den kommer nog bli helt ok när den är klar. Så som jag längtar till studenten, har inte många veckor kvar i skolan eftersom jag har 6 veckors praktik snart! Har kikat runt på lite klänningar, skor osv. Man kan lixom inte bestämma sig, ska man helt enkelt köpa flera klänningar och skor?

 

Den här får bli min reserv klänning, ska såklart ta bort axelbanden om det skulle bli så att jag ska ha den.

Av marie-sofi överholm - 14 februari 2010 22:03

Brolle ligger och smaskar på ett ben, känner att jag också borde stoppa något i magen. Eller så blir det att gå till sängs, lär bli det sista alternativet. Skön söndag, det var jätte mysigt att grilla uppe vid jakt stugan. Dock var det sjukt mycket snö, kompis tog sig nästan inte ens fram.

       

Skola i morgon, suck. Har två stora prov den här veckan, hur ska man orka?

Ska börja med att gå och lägga mig så jag blir utvilad så får vi se sen hur det går sen. Godnatt!

Av marie-sofi överholm - 13 februari 2010 23:38

Jag är så trött så trött. Har suttit och kollat på första OS matchen i dam hockeyn, riktigt roligt. Sverige vann dessutom med 3-0. Väntar nu på att acke ska komma hem, han är och hämtar hans mamma och Lars som har varit på fest. Vi ska väll slå på en film och sommna in till den som vanligt.


Andreas ringde förut och frågade om vi skulle med och grilla i morgon vid jakt stugan i töva, så kan Brolle och Kompis få leka lite. Bäst att man klä på sig varmt bara, jag som är "kall blod" lär ju frysa sönder...

Av marie-sofi överholm - 13 februari 2010 09:59

Sundsvall Wildcats vs Modo b

jävlaranamma vilken match det kommer att blir!


BTW, scorpan och tilda va kung igår. En första plats och en tredje plats.

Av marie-sofi överholm - 12 februari 2010 14:27

Ännu en vecka avklarad, en vecka mindre kvar till studenten. Längtar sååååå, den stora frågan är ju vad man ska ha på sig? Får klura lite på det ett tag..


Fredags mys, har is träning + fys sen så ska jag på travet och kolla när tilda och scorpan ska tävla. Acke kommer hem ikväll så ska vara med han också, grädden på moset!


     

Brolle är ny badad, kisshunden min.

Av marie-sofi överholm - 10 februari 2010 22:59

Ligger i sängen och fipplar lite med mini datorn, kliar Brolle på magen och väntar på att acke ska ringa. Han åkte till Luleå idag på jobb, så får inte se mitt hjärta fören på fredag.. Längtar tills man flyttar hem ifrån, då kan vi snosas varendaste dag och natt! Fast kommer sakna min mamma då, som sagt så har vi inte klippt navelsträningen än


Blir nog hemma ifrån skolan i morgon, är helt slut i både kroppen och huvudet. Ska mysa med Brolle hela dan, bada ska han få göra också så han blir ren och så han få lukta något annat än häst bajs. Han är så söt min lilla ögonsten.

Av marie-sofi överholm - 9 februari 2010 18:28

Har inte mycket att skriva, som vanligt!

Har lite brådis, som vanligt..

Ska packa, göra lite läxa och slutligen åka på fotbolls träning. Ska hinna en sväng på toa också, hare!

=D

Av marie-sofi överholm - 6 februari 2010 19:43

Sitter och leker med ackes nya dator, en bärbar praktisk sådan. Kameran är as rolig, man kan göra en massa fula saker.. Väljer dock att visa en utav dom normalaste!

Haha, sweeeet. Btw så har jag inte visat min nya frisyr, får göra det nån dag då jag orkar. Såg att melodifestivalen börjar nu klockan 8, värt att se på?

Ovido - Quiz & Flashcards