msö

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av marie-sofi överholm - 21 augusti 2011 16:11

Det va visst några dagar sen jag skrev, har haft fullt upp med annat så har väll helt enkelt inte haft tid...


Min mage är fortfarande knas, men får leva med det. Vi kör is som vanligt nu, så jävla grymt! Får förhoppningsvis mina nya klubbor och handskar nu i veckan, längtar. Har tränings match torsdag och lördag också. + is hela veckan, gryyyyyyyyyyyymt! Livet blir lite jobbigt nu när både hockeyn och fotbollen är i gång, men får leva med det me ett tag.


Har haft en fin helg, grillade med anna och bälla i fredags. Vi va ner en sväng på marknaden också så dom fick åka karusell. Myste lite i öl  tältet och sen drog vi upp till anna igen. Kvällen avslutades på memento, dock tråkigt att bff är i gbg och inte kunde följa med oss.. Gårdagen spenderade jag hemma med lite släkt, magnus fyller år i dag så vi firade honom i går. På kvällen så körde jag vallen åt han och paulina, va  sugen på en utgång men skulle jobba idag på marknaden så höll mig lugn. Hr jobbat idag då, ikväll väntas träning. Ska trycka lite smörgåstårta och lägga mig framför tvn nu, en liten uppdate har ni fått nu iaf, dröjjer väll någon dag innan nästa gång, byeee

Ovido - Quiz & Flashcards