msö

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

yäyä

Av marie-sofi överholm - 16 oktober 2011 20:50

Ligger i sängen och slöar, har ätit så mycket chips så magen gör spräng ont! Har haft en riktigt trevlig helg, i fredags så kikade vi lite på sundsvalls matchen, dom tog första segern för i år! Efter det så plockade jag upp bälla och åkte till anna och myste lite. I går så sov ja, riktigt länge. Fys tester hela dagen på gärde och efter det så for jag till bff och myste med henne, anna, bälla och virre! Idag har ja varit på gärde hela eftermiddagen, har ont i knät så har inte tränat. Men vad gör man inte när man inte har något liv, då åker man och kollar på träningen... Planerade lite bus också, kommer bli grymt! I veckan väntar en massa träningar som vanligt, så ja hoppas att knät blir bättre, annars blir jag ledsen..Sen har jag sjukt ont i ena låret, kan det va så att någon klämde lite hårt igår kanske? Förmodligen



Ska slå på lite skön musik, fundera lite och gosa med hjärtat! ciaaaaaaaao

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie-sofi överholm - 29 november 2012 20:25

Jag kan inte ens med ord beskriva ett krossat hjärta.

Av marie-sofi överholm - 18 april 2012 15:00

Det här med att blogga, hur ska man hinna med det?Man ska liksom uppdatera överallt, hinner inte med mig själv!   Nu har jag skrivit två rader iaf, bättre än ingenting.   seya ...

Av marie-sofi överholm - 2 mars 2012 13:22

Ibland blir jag så jävla less! Orkar inte lyssna på en massa trams, "det är inte med avsikt" Nähe, vad är det då om det händer varje jävla gång? Och det får mig att undra, hur långt kan handlingarna gå, och hur länge är det okej med att säga att det ...

Av marie-sofi överholm - 21 februari 2012 13:00

Är inne i en riktig "känslobergochdalbanan", vet inte om ja ska skratta eller gråta! I natt grät jag, utan att ens riktigt veta varför.. Det är mycket som snurrar runt, mycket som jag inte kan förstå. Vill jag ens förstå? Det är mycket gammalt som dr...

Ovido - Quiz & Flashcards