msö

Alla inlägg under maj 2011

Av marie-sofi överholm - 5 maj 2011 15:25

Jag fryser, jätte kallt ute, grädden på moset så regnar det också..

Har iaf hunnit med en lång promenad med pia och brolle. Brolle fick världens damp i skogen, han sprang och sprang. Nu ligger han helt sten död i soffan och snarkar.. Har snackat skit med pia hela dagen, välbehövligt.


Ska nog lägga mig och sten dö lite jag med.

Måste fixa käk också, är ensam hemma..

FIskbullar och sallad? orkar inte göra nån jävla potatis!

Av marie-sofi överholm - 4 maj 2011 23:22

Ligger och lyssnar på musik och blir sjukt irriterad på spotify! Nu har jag bara 5 timmars musik kvar att lyssna på, vad är de för skit dom har kommit på? Förbannad ja blir!


Min dag har förövrigt varit bra, klarat fas d, möte, birsta med pia, träning, hockey och mys. I morgon så kommer pia och vi ska ta en lång promenad, ska dessutom cykla till träningen. Blir nog en bra dag! Tänk att det snart är torsdag och snart helg igen, sjukt va tiden går fort!


Satt vid mammas dator förut och hittade en massa gamla bilder. Bjuder på några godingar!

           

Av marie-sofi överholm - 3 maj 2011 22:44

Det är en ljuvlig doft som har satt sig kvar i min näsa, hoppas den bosätter sig!

Jag är jätte trött och ska sova, det har varit en lång natt/dag.


Kul med lite roligt, leka lite. Jag gillar att leka!


Godnatt!


Av marie-sofi överholm - 2 maj 2011 12:19

Klev upp tidigt idag, följde med mamma till häst kliniken och sedan skjusade hon mig in till stan. Fixade fas c och sedan körde ja dubbel lektion. Gick bra, men som vanligt så är jag osäker även fast ja inte behöver. Dubbel frågar allt även fast att ja vet vad som är rätt. Knas!


Är trött och jävlig, ska ligga i sängen hela dagen, käka middag och sedan cykla iväg på träning.

Av marie-sofi överholm - 1 maj 2011 11:11

Hade skit mysigt och roligt hemma hos anna igår. Vi grillade, surrade skit, dansade, drack, sjöng(skrek) osv. Vi drog som vanligt in till memento senare på kvällen. Det va så sjukt gott med grillat, och anna hade gjort go potatis med morötter och lök, mumma. Vi ska även äta grillat idag, snacka om grym bakismat!

Dum som jag är så knäpptes bara ett kort med min kamera i går, sen tog batteriet slut...

Ovido - Quiz & Flashcards