msö

Alla inlägg under maj 2011

Av marie-sofi överholm - 15 maj 2011 15:39

Godmorgon!
Jag ligger fortfarande i sängen, skönt. Mitt rum är rena katastrofen, helt sjukt stökigt. Orkar inte ta tag i saken heller, de får se förjävligt ut i någon dag till. Hela den kommande veckan är fullsmäckad, så en städ dag hinns nog inte med.



Knas kväll det blev i går, men helt okej. Helgen har varit grym, fast vissa saker ångrar man ju. Men gjort är gjort, lite dumt kanske. Ikväll blir det träning och hockey på tv, mer än så orkar ja inte skriva idag, trött tjej_91!

Av marie-sofi överholm - 14 maj 2011 17:26

Man kanske borde ta sig en återställare? Är helt knäckt, blev nog kanske lite hårt igår.. Dock blev det tidig hemgång, körde borta match. Mötte upp jäny förut på stan för lite käk och lite handling till dagens middag. Hade gårdagens kläder, skor, smink, hår.. Vi va inte vackra, inte alls på topp. Nu har jag duschat bort gårdagen och peppar för kvällen, vi ska köra hårt ikväll med! Fast kanske inte lika hårt som igår, eller?


Nu ska ja trycka chips och vila en stund, sen så blir det pizza bakning på hög nivå.



Av marie-sofi överholm - 13 maj 2011 15:07

Jag kom precis hem i från jäny, vi har solat och snackat skit. Ska dit igen senare, va även där igår, i natt och i morse! Vi myste några tjejer i går, underbart. Och satan vad vi köttade på gymmet igår, jag åse och issa. As skönt, och i morgon lär ju träningvärken vara brutal..


Nu ska ja plocka fram lite kläder, fixa käk, kolla på hockeyn, träna, och ikväll blir det utgång!

Av marie-sofi överholm - 12 maj 2011 14:27

Nomie kom precis hit, vi ska leka lite. Just nu så sitter hon och slaktar några tidningar, det är hennes favorit när hon är här. Ska ha henne i någon timme tills Andreas har slutat jobba, mys!


Har jobbat idag, varit på körskolan, städat rummet och donat. Dock så är det mer rörigt nu, håller på och rensar kläder. Tar sjukt lång tid, ut med vinterkläderna och in med sommar kläderna.

En utav favorit klänningarna!


Måste vila i från fotbollen, mitt knä är svullet. Så ingen fotboll ikväll alltså, men tar nog en sväng på gymmet ändå, kötta lite armar kanske? Mamma tyckte att ja skulle mäta runt låren igen, för att se om det har blivit någon skillnad. Förut så va vänster lår 2,5 cm större än det högra. Nu har ja höjt musklerna med 1 cm på de högra så nu saknas bara 1,5 cm! Bra, fast ändå värdelöst, borde vara lika. Nog surrat, nu ska vi leka lite, ciao!

Av marie-sofi överholm - 11 maj 2011 22:15

Pallar inte se klart matchen, lär väll bli svensk vinst va? Men man vet ju aldrig med dom dära..


Är dö trött, ha jobbat idag och ska jobba i morgon!

Godnatt homies.

Av marie-sofi överholm - 9 maj 2011 23:32

Skön dag, började med att ja sov till halv tolv, 12 timmars sömn!

Övningskörde till ica och handlade med mamma, gick bra som vanligt. Stekte lite i solen och fick för mig att ja skulle träna lite, så låg ute i trosor och bh och gjorde olika mag&rygg övningar. Skippade fotbolls träningen idag pga av mitt svullna knä, de mår nog inte så bra förtillfället.. Har legat och kollat på hockey hela kvällen ist, pia kom och gjorde mig och brolle sällskap. Sverige spelade ju såklart lägg match, de fattar vi väll alla.


Nu ska jag sova, ska göra klart rep frågorna först bara. I morgon väntas en lång dag, fast till och börja med så ska ja sova så länge som det bara går! Godnatt

Av marie-sofi överholm - 8 maj 2011 15:39

Jag är ute varje helg nu, det har blivit ett dåligt mönster.. Men roligt ha ja, och knas blire mer eller mindre varje gång! Åkte till zofie i går vid sex tiden och myste med henne och harry. Vid nio så fick vi åka raggar bil ner till janna och fortsatte myset där! Kvällen slutade såklart på memento. Vi rockade dansgolvet med vår fula dans! Jag skulle sova hos jäny men det slutade med en taxi till töva med nicklas och robin, vi somnade nog inte fören vid sex i morse så är ju lagomt trött nu! Är huvudet dumt så får kroppen lida, är det inte så man säger?

Så här stekhet va jag i går...


Nu ska ja slå på tvn och kolla på hockeyn, och resten av kvällen spenderar ja i sängen!

Av marie-sofi överholm - 6 maj 2011 12:01

Det är redan fredag, helt sinnes sjukt vad veckan har gått fort! Helgen är fullproppad med planerade saker, bla serie premiär i morgon. Är sjuuuuukt nervös! Men det går nog bra, vi ska ta tre pinnar helt klart.


Ska göra mig i ordning och sedan dra in till stan, måste fixa lite saker. Ikväll så bjuder Andreas och Stefanie på middag, så då blire gosas med Nomie hela kvällen, mys!

Ovido - Quiz & Flashcards