msö

Alla inlägg den 18 september 2011

Av marie-sofi överholm - 18 september 2011 21:32

Jag ligger redan i sängen, skandal!

Blev en riktigt fin kväll igår, älskar att gå ut med mina brudar! Dock så hänger mitt huvud inte riktigt med, fick sjukt ont där ett tag. Men vad gör man, kul hade jag iaf! Körde några fula moves på dans golvet och sen satt vi väll mest och surrade. Natten slutade med ett jävla huvud dunk, så vid sex tiden i morse hämtade mor mig.


Ligger nu och kliar Brolle på magen, funderar på om ja ens kommer kunna sova.. Har fortfarande ont i huvudet! Men vet ni, jag mår ovanligt bra just nu, fan va det svänger. Det gäller att påminna sig själv ibland, och komma till insikt med vissa saker. Fast, det är ju sjukt svårt faktiskt.


Jag köpte nya skor/kängor härom dagen, först riktiga vinterskon som jag någonsin betalt själv för och köpt frivilligt. Älskar dom!

 

 
Ovido - Quiz & Flashcards